03.12.2018 - Παρουσίαση του φωτογραφικού έργου του Μάκη Μακρή

Στο πλαίσιο των συναντήσεων με σημαντικούς Έλληνες φωτογράφους, τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου προσκεκλημένος του Φωτογραφικού Κέντρου Θεσσαλονίκης ήταν ο Καβαλιώτης φωτογράφος Μάκης Μακρής, που παρουσίασε πορτφόλιο με φωτογραφίες του. 
Ακολούθησαν ερωτήσεις και συζήτηση.

Στο CAFE BAZAAR, Παπαμάρκου 34, Πλατεία Άθωνος, Θεσσαλονίκη.

Μάκης Μακρής
Γεννήθηκα και κατοικώ στην πόλη της Καβάλας. Είμαι απόφοιτος του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στην κατεύθυνση «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό», καθώς και κάτοχος πτυχίου στην Διακόσμηση Εσωτερικών Χώρων.

Με την τέχνη της φωτογραφίας ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή παρακολουθώντας ένα σεμινάριο για την καλλιτεχνική φωτογραφία το οποίο διοργάνωσε ο Φωτογραφικός Όμιλος Καβάλας, ένα από τα μακροβιότερα πολιτιστικά σωματεία της χώρας, του οποίου και είμαι ενεργό μέλος από το 2009. Από τον Ιανουάριο του 2017 είμαι επίσης μέλος της φωτογραφικής κολεκτίβας BULB (Bucharest Urban League of photographers for the Balkans), η οποία έχει έδρα στο Βουκουρέστι και απαρτίζεται από ένα σύνολο αξιόλογων φωτογράφων προερχόμενοι από διάφορες χώρες των Βαλκανίων. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια για την καλλιτεχνική φωτογραφία από καταξιωμένους φωτογράφους όπως: ο Πλάτωνας Ριβέλλης, Ελένη Μουζακίτη και Πέτρος Κοτζαμπάσης. Έχω επίσης συμμετέχει σε ομαδικές φωτογραφικές εκθέσεις τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας.        

Η φωτογραφία για μένα είναι μια δημιουργική διαδικασία που έχει αφετηρία τον εσωτερικό κόσμο του δημιουργού και το πώς αυτός προσπαθεί να εκφράσει όλες τις μύχιες σκέψεις και προβληματισμούς του και να τις επικοινωνήσει μέσω των εικόνων στους γύρω του. Τα στοιχεία που συνθέτουν την καθημερινή εικόνα της πραγματικότητας τα οποία βρίσκονται, είτε μέσα σε οικείους χώρους είτε έξω στον πολυσύνθετο γεμάτο ανθρώπινες δραστηριότητες κόσμο, αποτελούν την πρώτη ύλη με την οποία ο φωτογράφος γίνεται δημιουργός ενός νέου κόσμου, μιας νέας πραγματικότητας, η οποία έχει ουσιαστικά μεταμορφωθεί! Όλα αυτά τα στοιχεία χάνουν πλέον την πραγματική τους υπόσταση και γίνονται ένα σύνολο υπαινιγμών, μέσα στους οποίους κρύβεται η αλήθεια του ίδιου του φωτογράφου και οι κώδικες με τους οποίους αυτός βλέπει τον κόσμο.