Ξεδιπλώνοντας το σάβανο στον ίδιο ασφυκτικά ουδέτερο χώρο, κάτι μεταξύ υπόγειου τάφου και άνοιξης, το γυμνό, μόνο στα επίμαχα ερωτικά σημεία, γυναικείο σώμα έρχεται να συνδέσει το ένδοξο παρελθόν της γλυπτικής (της κλασσικής περιόδου) με το αβέβαιο παρόν.
Αυτή η διαδοχική διαδικασία που φέρνει όλα τα στοιχεία μιας μάχης με τον εαυτό μας, μιας μάχης με την αποκάλυψη, ο φωτογράφος, σαν άλλος σύγχρονος Φειδίας, θα καταγράψει όχι άμεσα κινηματογραφικά αλλά οπωσδήποτε καρέ – καρέ.
Η φωτογραφία καταγραφής που δεν είναι φωτογραφία καταγραφής.
Καρκατσέλης Βασίλης